Molimo Vas da pažljivo pročitate ovaj tekst da bi saznali koja su Vaša prava i obaveze prilikom isporuke.
U saradnji sa kurirskom službom „Post Express“, kupljenu robu isporučujemo na adresu kupca, na teritoriji Srbije. Ukoliko vrednost porudžbine prelazi 10.000 dinara, usluga dostave neće biti naplaćena. Isporuka porudžbina čija je vrednost niža od 10.000 dinara biće naplaćena po važećem cenovniku kurirske službe „Post Express“. Aktuelne cene i uslove možete pogledati na adresi:
PostExpress cenovnikOtkupnina
U koliko ste se odlučili za plaćanje prilikom preuzimanja robe od kurira – otkupnina, Post Express kurirska služba dodatno naplaćuje proviziju za plaćanje prilikom preuzimanja koja iznosi 45 RSD za iznose do 4500 RSD, odnosno 1% ukupne vrednosti pošiljke za veće iznose.
Prava i uslovi isporuke
Molimo Vas za razumevanje po pitanju dogovorenog roka isporuke, učinićemo sve što je u našojmogućnosti da kupljene proizvode dobijete i pre dogovorenog roka. Ukoliko se desi kašnjenje duže od 48h molimo Vas javite nam se kako bi zajedno rešili problem na najbolji način po obe strane. Uzmite u obzir da kurirska služba subotom i nedeljom ne isporučuje robu i da u radne dane ne spadaju subota,nedelja i državni praznici.
OBAVEZNO – odmah nakon istovara robe prvo pregledajte pakovanje uređaja i uverite se da nema nikakvih fizičkih oštećenja ambalaže pre nego što potpišete prijemnicu.
Ako pri pregledu zaključite da je pakovanje oštećeno niste u obavezi da primite paket i možete odmah da reklamirate isporuku kuriru brze pošte. Ako je pakovanje neoštećeno a niste odmah u mogućnosti da otpakujete i pregledate proizvod fizički, molimo Vas da uređaj pregledate najkasnije u roku od 24h od trenutka isporuke. U slučaju da postoji skriveno oštećenje kontaktirajte kurirsku službu i uputite prigovor na uslugu transporta. Obavezno sačuvajte transportnu ambalažu kako zbog utvrđivanja kako je do oštećenja došlo tako i zbog eventualnog povrata uređaja. U svakom od neželjenih slučajeva neophodno je da kurir sačini zapisnik kako bi reklamacija bila obrađena i na kraju uvažena. Naknadne reklamacije na fizička oštećenja uređaja koja su nastala u transportu se neće priznavati, te Vas molimo da iskoristite svoje pravo na vreme.
Oštećenja koja se ne vide na pakovanju, a nastala su prilikom transporta robe, možete prijaviti na načine definisane od strane Post Express kurirske službe:
PostExpress prava i obaveze